  • Data: 2017-11-29 12:57:33
    Temat: Re: Doręczenie pozwu
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2017-11-29 o 12:54, J.F. pisze:
    > Użytkownik "Liwiusz"  napisał w wiadomości grup

    > Pewnie tak. Tylko czy mi az tak bardzo zalezy ?

    Stań przed lustrem, spytaj się, nie wiem czemu mamy się tu wszyscy
    ekscytować publicznie twoimi przemyśleniami?

    > Poza tym myslisz, ze PCK i konsulaty pomoga w sprawie odszukania Jana
    > Kowalskiego z ulicy Woronicza 15 ?
    > Pewnie poradza, by sie tam pofatygowac i spytac :-P

    Sprawdź i opisz. Czekamy z niecierpliwością.

    > Prasa to dobry pomysl, ale az tak to mi na pewno nie zalezy :-)
    > Internet ... dobry pomysl, tylko gdzie konkretnie ?
    > Za duzo tych stron.

    Zacznij od google i binga. Oraz FB.

    > Na szczescie zyjemy w kraju, gdzie mozna powiedziec ze nic dotarlo :-)

    Czasem kłamstwo jest karalne.

    > O widzisz, otworzy ślusarzem, to wlasnie mialem na mysli :-)

    Długa droga do niego. Jak ktoś normalnie mieszka w mieszkaniu, to
    komornik do niego trafi w standardowy sposób.

    --
    Liwiusz