  • Data: 2004-09-05 09:47:34
    Temat: Re: Czy nowe prawo nie jest kretyńskie? ("pedofilia")
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    scream wrote:

    > I tak to się po krótce przedstawia. Przecież to jest kurewski idiotyzm.
    > Czy któryś z naszych wspaniałych parlamentarzystów mógłby z łaski swojej
    > powiedzieć nam, użytkownikom internetu, jak mają się ustrzec
    > pedofilskiej strony pod hasłem "muminki", czy też odebrania maila z

    A co ich to obchodzi? Zresztą myślisz, że oni mają pojęcie, jak te całe
    komputery i internet działają?

    Robią przepisy 'pod publiczkę' żeby odwrócić uwagę od prawdziwych
    problemów - przestępczości, afer, własnej niekompetencji, czarnej dziury
    budżetowej itepe

    A teraz pedofilia jest modna. Jak zwróciłem uwagę jakiemuś bachorowi,
    żeby mi nie szczał pod oknem tylko poszedł łaskawie do domu, to jego
    'opiekuńcza' mamusia (zapijaczona k*.* notabene) mnie od pedofili zwyzywała.

    > takowymi zdjęciami wysłanego przez jakiegoś kretyna który nas nie lubi?
    > (a może to być zwykły spam przecież) Kontrolowanie tego jest w
    > rzeczywistości niemożliwe i może się okazać, że każdy z nas wkrótce
    > stanie sie przestępcą. Nieświadomie i niewinnie.

    Zwróciłbym uwagę także na to, że nie ma tak na prawdę precyzyjnej,
    formalnej definicji pornografii. Jak w USA potrafili zrobić aferę o
    zdjęcia własnych dzieci bawiących się goło na plaży (zresztą wg. mnie
    prawdziwymi zboczeńcami byli ci, co donieśli - skoro dla nich to była
    pornografia, to znaczy, że im 'stawał' ;->)

    Poza tym poproszę o podanie mi niezawodnego sposobu na odróżnienie, czy
    prezentowana na zdjęciach małolata jest już godzinę po jej 15.
    urodzinach (takie zdjęcia - nawet porno - są całkowicie legalne) czy
    godzinę przed jej 15. urodzinami (jeszcze nielegalna).

    > Co z tym zrobić? Przestać używać komputera, czy powystrzelać idiotów
    > ustanawiających takie kretyńskie prawa?

    Niestety, to drugie (lepsze) rozwiązanie jest nielegalne...

    PS: a pamiętacie, jak tu przylazł jakiś palant, co napadł kogoś za
    _opowiadanie_ (bez zdjęć) z 14-latką roli głównej? :)