    From: "Gwidon S. Naskrent" <n...@s...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Czy mozna w jakis sposob "przejac" po kims mieszkanie?
    Date: Wed, 3 Apr 2002 15:21:36 +0200

    On Wed, 3 Apr 2002, MrK wrote:

    > go bylo i wykupil drugie na własność, wlascicielem tego drugiego jest
    > jego dziewczyna i obydwoje sie tam przeprowadzają. Zostaje wiec po nim
    > mieszkanie, ktore musialby zdac do urzędu. Czy jest jakaś szansa na to,

    Czemu do urzędu? Nie może sprzedać? Ludzie, zrozumcie że już od iluś tam
    lat można posiadać więcej niż jedno mieszkanie ;)

    > zeby takie mieszkanie po nim przejąć? Np. zanim on się wyprowadzi
    > zamelduje mnie u siebie i "niby" będziemy tam mieszkali razem. Czy po
    > upływie jakiegos czasu, gdyby on chciał się z tego mieszkania
    > wymeldować to mieszkanie mogłoby przejść na mnie? Bo nie wiem czy cała

    Nie.

    > gra jest warta świeczki. Co mówią na ten temat przepisy i czy w ogóle
    > jest to możliwe? Zaznaczam, ze nie jesteśmy w żadnym stopniu
    > spokrewnieni. Chce oczywiscie isc i wypytac w zarządzie budynkow, ale

    Spokrewnienie daje tylko podstawę do pierwszeństwa w przyjęciu w poczet
    członków spółdzielni przy spadkobraniu.

    Możecie kombinować z użyczeniem, ale nie wiem czy będzie mu się opłacało
    płacić czynsz itp. za ciebie.

    --
    Gwidon S. Naskrent (n...@s...pl)