  • Data: 2002-09-06 18:27:33
    Temat: Re: Czy mozna cos zrobic ze "spamem" w skrzynkach ?
    Od: "l:e:h" <leh(wytnijto)@wytnijto.z.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Papik <p...@g...w.astercity.net> skribis:

    >Witam.
    >Co zrobic z tymi cholernymi ulotkami,ktore codziennie wydlubuje ze swojej
    >skrzynki pocztowej (snail mail ;). ?
    >Mozna podac ich do sadu ?
    >A to kursy jezykowe, a to intratne wygrane, a to wycieczki sreczki..
    >Szlag mnie trafia, na parterze, gdzie sa skrzynki pocztowe tego smiecia jest
    >tyle,ze sie mozna przewrocic (coz, nie wszyscy mieszkancy donosza to do
    >zsypu)..
    >
    >Mozna te firmy podac jakos do sadu o zasmiecanie skrzynki niechciana
    >korespondencja ? (nic nigdy nie podpisywalem i nie zgadzalem sie na tego
> [...]

    mozna udac sie na poczte i zazadac zakazania wrzucania drukow
    bezadresowych.

    poza tym:
    Ustawa o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji - (Dz.U.93.47.211) Art 16 ust
    1 pkt 5:

    Czynem nieuczciwej konkurencji w zakresie reklamy jest w szczególnosci:
    (...) reklama, która stanowi istotna ingerencje w sfere prywatnosci, w
    szczególnosci przez uciazliwe dla klientów nagabywanie w miejscach
    publicznych, przesylanie na koszt klienta nie zamówionych towarów lub
    naduzywanie technicznych srodków przekazu informacji.

    Pozdrawiam, Leh
    --
    Chcesz byc bogaty? Wolisz ciezko pracowac przez
    cale zycie, czy moze uzyc mozgu?