    From: Andrzej Lawa <a...@l...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Czy moja buzia winna być zakryta w filmie o stłuczce?
    Date: Fri, 05 Apr 2013 22:20:07 +0200

    W dniu 05.04.2013 22:10, hisjusz pisze:

    > W temacie jest "stłuczce" ale to nic! Najważniejsze żeby zrobić z siebie
    > jeszcze większego durnia z przekonaniem ale mu pokazałem nieukowi!

    Twoja umiejętność czytania ze zrozumieniem jest jeszcze mniejsza niż
    twoja umiejętność pisania po polsku.

    Skoro jesteś tak tępy że nie rozumiesz, oto tłumaczenie na język
    bardziej bezpośredni: pisz spójnie, wyraźnie, z właściwą dbałością o
    gramatykę i staraj się unikać dwuznaczności, jeśli nie są one twoim
    żartobliwym celem.

    A tablice rejestracyjne pojazdów nie są tajne, nie są wizerunkiem ani
    nie są danymi osobowymi. Teraz dotarło, dzieciaku?