  • Data: 2011-12-26 14:01:19
    Temat: Re: Czy moga mnie "wyrzucic jak psa na ulice"?
    Od: RedLite <y...@b...ua> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-12-25 21:15, Lokator pisze:

    > Wynajmując mieszkanie popadłem ostatnio w kłopoty finansowe, i zalegam z
    > czynszem i opłatami już na półtora miesiąca (z końcem bm. będą dwa). Udało mi
    > się wreszcie znaleźć pomoc finansową, ale otrzymam ją w połowie stycznia - a
    > właściciel, widocznie mocno zdenerwowany, chce mnie "wywalać z mieszkania" już
    > po Świętach.

    Jeśli związaliście się stosunkiem prawnym, a więc zawarliście umowę,
    wypowiedzenie i nakaz opróżnienia lokalu może nastąpić tylko (w kwestii
    niepłacenia) jeśli zaległość jest co najmniej trzymiesięczna. A
    wcześniej właściciel musi Ci dostarczyć pismo, że jak nie zapłacisz
    zaległości to Cię wyrzuci z mieszkania i poczekać miesiąc aż ew. zapłacisz.

    Przypominam także, że w okresie zimowym eksmisji 'na bruk' w Polsce nie
    wykonuje się (tj. od listopada, do końca marca bodajże) :)

    --

    *RedLite*