  • Data: 2011-12-26 16:40:40
    Temat: Re: Czy moga mnie
    Od: " Lokator" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Marek Dyjor <m...@p...onet.pl> napisał(a):

    > Widocznie tyle razu juz go zwodziłeś że stracił cierpliwość. Postaw sie w
    > jego sytuacji.

    No, to "postawiłem się": ona ma jedynie problem z tym, jak tu możliwie szybko
    ściągnąć ze mnie niewiele ponad 2 tys. zł. Przy czym problem jest w zasadzie
    pozorny - bo będę miał te pieniądze za 3 tygodnie.

    A teraz Ty - i wszystkie pozostałe mądrale, zalecające mi "postawianie się" -
    postawcie się najpierw w jego sytuacji, a potem w mojej. I oceńcie, kto ma
    twardszy orzech do zgryzienia, i przykrzejszą sytuację.

    > Ponadto pozostaje pytanie czy masz środki na pokrycie tylko bieżącej
    > zaległości czy także na pokrycie bieżących kosztów najmu w dłuższym okresie.

    A co komu do tego? Pisałem przecież, że nie zamierzam mu się napraszać -
    prosiłem jedynie o czas na wyprowadzkę do końca stycznia.