eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoSiły policyjne w Warszawie › Re: Czy Trzaskowski złamał prawo "nie wyrażając zgody" na Marsz Niepodległości?" [Was: Siły policyjne w Warszawie]
    Subject: Re: Czy Trzaskowski złamał prawo "nie wyrażając zgody" na Marsz
    Niepodległości?" [Was: Siły policyjne w Warszawie]
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    <5fb6a417$0$512$65785112@news.neostrada.pl> <rp69gj$3cr$1@gioia.aioe.org>
    <5fb7cbc5$0$549$65785112@news.neostrada.pl>
    <rp8l5d$149q$1@gioia.aioe.org> <a...@w...eu>
    <rp8mco$1qg7$1@gioia.aioe.org>
    <5fb8330c$0$543$65785112@news.neostrada.pl>
    <5fbc20f2$0$555$65785112@news.neostrada.pl>
    <5fbd40db$0$526$65785112@news.neostrada.pl>
    <5fbd48bc$0$543$65785112@news.neostrada.pl>
    <5fbe38dd$0$505$65785112@news.neostrada.pl>
    <5fbe654d$0$539$65785112@news.neostrada.pl>
    From: Kviat
    Date: Wed, 25 Nov 2020 15:39:58 +0100

    W dniu 25.11.2020 o 15:08, J.F. pisze:

    > To miala byc cecha faszyzmu, a kto nie chcial lepszego spoleczenstwa ?

    Uważaj, będzie trudne.
    Krzesło ma nogę. I stół ma nogę.
    Jeżeli wiemy, że coś ma nogę, to nie znaczy, że wiemy, że to jest
    krzesło albo stół.

    Podpowiem ci: jedna cecha nie stanowi o tym, czy państwo/organizaja jest
    faszystowska, czy nie jest.

    > A to ponoc cos w gender, ale na tym to ja sie nie znam.
    >
    > Poza tym w naturze ludzkiej jest jakies "bic slabszych" :-(

    Nie w naturze ludzkiej, tylko u konkretnych osobników.
    Masz ochotę bić słabszych?

    > Jakos kiepsko doczytales - Hitler religii istniejacych nie cenil,

    Nie bredź. Jakie to ma znaczenie, czy cenił, czy nie?
    Przecież wiadomo że religia w rękach faszystów, to tylko jeden z
    instrumentów do trzymania gawiedzi za mordę.
    I właśnie dlatego chcą fundamentalizmu religijno-państwowego, a nie
    dlatego, że głęboko wierzą w bogów.

    Że też znowu trzeba tłumaczyć oczywistości dorosłemu człowiekowi...

    https://krakow.ipn.gov.pl/pl4/edukacja/przystanek-hi
    storia/103461,Hitler-jako-czlowiek-religijny.html

    "Oficjalnie wielokrotnie podkreślał rolę chrześcijaństwa jako fundamentu
    państwowości niemieckiej. Prywatnie demonstrował pogardę dla
    chrześcijaństwa, a religię traktował instrumentalnie."

    http://www.sww.w.szu.pl/index.php?id=doktryny_nazizm
    _religia_i_okultyzm

    "Co więcej, część chrześcijan widziała w ideologii nazistowskiej
    kontynuację chrześcijańskiej myśli politycznej. "

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr