eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoCzy TSUE zadecyduje o legalności drugiej kadencji Glapińskiego? › Re: Czy TSUE zadecyduje o legalności drugiej kadencji Glapińskiego?
  • Data: 2022-07-24 06:27:37
    Temat: Re: Czy TSUE zadecyduje o legalności drugiej kadencji Glapińskiego?
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    _Master_ <M...@...pl> pisze:

    > Nie wiem czy nie zauważyłeś albo nie chcesz zauważyć że krytykuję
    > GŁÓWNIE zabezpieczenie które jest w skutkach NIEKORZYSTNYM WYROKIEM po
    > odwołaniach i procedurach komorniczych.
    >
    > Znasz taki tok działania w jakimś innym przypadku?
    >
    > Tak sądy np. w Polsce postępują?
    >
    > Jest aż tak źle?

    Sądy *czasem* tak postępują. IMHO To nie są _bardzo_ dobre obyczaje ale
    AFAIR tak się zdarza, a już szczególnie jak Wysoki Sąd się sporawo wkurwi
    że podsądny ma go w dupie.

    Chcesz _z tego_ zrobić "(bardzo) zły TSUE" to w praktyce musisz dorzuć linie
    czasową (daty "eskalacji") uzasadniającą że o wiele za szybko
    "przywalili (sądową) atomówką",

    P.S. Tak jak pisałem: IMHO TSUE "nie jest dobry" bez potrzeby naciągania,

    --
    A. Filip