eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoCzy TSUE zadecyduje o legalności drugiej kadencji Glapińskiego? › Re: Czy TSUE zadecyduje o legalności drugiej kadencji Glapińskiego?
  • Data: 2022-07-24 16:19:20
    Temat: Re: Czy TSUE zadecyduje o legalności drugiej kadencji Glapińskiego?
    Od: Mordoklejek Zygzakowaty <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    A. Filip napisał(a):

    > Podaj jaką różnicę ty widzisz. Ja widziałem ja w EUR-pribałtice była
    > inflacja dwucyfrowa i wyższa niż w Polsce.

    Ze względu na bliskość PL i takie uzależnienie od PL
    jak PL od DE.

    Ale se pisowcy argument wzięli, sorki ale w tym przypadku
    pisy bredzą. Tania agitka z Litwą, Łotwą i Estonią.

    Pisy rozdały góry pieniędzy za free, a teraz stękajo.
    Będzie/jest jak mówił Stasiek M. tj. czasy pisoskie ludkowie zapamiętają
    dobrze, ale kiedyś przyjdzie za nie rachunek.