eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoCzy TSUE zadecyduje o legalności drugiej kadencji Glapińskiego? › Re: Czy TSUE zadecyduje o legalności drugiej kadencji Glapińskiego?
  • Data: 2022-07-23 23:09:59
    Temat: Re: Czy TSUE zadecyduje o legalności drugiej kadencji Glapińskiego?
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    _Master_ <M...@...pl> pisze:

    > Chyba że te warunki są wyssane z palca a powód i sędzia mają wspólny
    > interes. [...]

    A czym "uprawdopodabniasz" taką tezę? Np. Wskaże kiedy w podobnej
    sytuacji do kopalnia Turów TSUE decydował inaczej?

    Ja TSUE bardzo chętnie "dokopię" tyle że widzę potrzeby naciągania w tym
    celu faktów albo stosowania specjalnych/innych standardów. Jak ty
    widzisz taką potrzebę/konieczność to IMHO *na grupie prawo* robisz za
    pożytecznego idiotę TSUE.

    --
    A. Filip