eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoCzy TSUE zadecyduje o legalności drugiej kadencji Glapińskiego? › Re: Czy TSUE zadecyduje o legalności drugiej kadencji Glapińskiego?
  • Data: 2022-07-23 22:40:33
    Temat: Re: Czy TSUE zadecyduje o legalności drugiej kadencji Glapińskiego?
    Od: cef <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2022-07-23 o 22:31, _Master_ pisze:

    > Chyba że te warunki są wyssane z palca a powód i sędzia mają wspólny
    > interes.
    >
    > Chciałbyś być pod władzą takiej "praworządności"?

    Terefere.
    Porównałbym to raczej do ucieczki z miejsca wypadku.
    Zrobiło się coś głupiego, popełniło błąd, to trzeba mieć odwagę
    stawić czoła sytuacji i ponieść konsekwencje a nie uciekać czy się wypinać.
    Ja jak zarysuję komuś samochód, to kontaktuję się i ponoszę wszelkie
    koszty a nie uciekam. Pamiętam, że podobnie się kiedyś deklarowałeś
    więc dziwi mnie Twoja postawa teraz (w odniesieniu do sytuacji tej kopalni)
    Chyba, że kłamałeś wtedy...