  • Data: 2022-02-19 15:17:24
    Temat: Re: Czy Gazeta Wyborcza propaguje ustrój totalitarny? :-)
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 19.02.2022 o 14:59, Zbynek Ltd. pisze:
    > Widać od razu, że Gazeta kłamie. Ponieważ wypowiedź brzmiała tak:
    > "Powinnismy zablać im wsystko, as ugną sie i zascepią"

    I to połączenie właśnie dla mnie jest najbardziej niepokojące. Bo jakby
    napisali, ze wprowadzamy prawny obowiązek szczepienia, to bym rozumiał,
    że choć oni wierzą w to, ze to jedyna słuszna droga. Natomiast "Zabrać
    wszystko, by się ugięli", to dowód na to, że nie mamy dowodu na to, że
    szczepienie jest konieczne, ale chcemy, by się wszyscy zaszczepili.

    --
    Robert Tomasik