eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoCo jesli mąż (jeszcze) łamie nakaz alimentacyjny i czerpie korzysci?? › Re: Co jesli mąż (jeszcze) łamie nakaz alimentacyjny i czerpie korzysci??
  • Data: 2004-01-29 18:09:26
    Temat: Re: Co jesli mąż (jeszcze) łamie nakaz alimentacyjny i czerpie korzysci??
    Od: "Anna" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Jeśli Ty piszesz do mnie "samcze", to ja powinienem do Ciebie napisać ...
    > jak?

    Samico. MIałeś cos innego na myśli?

    > To jest jakaś filozofia - obrażanie nieznanych sobie ludzi?
    Kto i gdzie kogo obraził??? Chodzi ci może o zwrot "samcze"? Jesteś nazbyt
    wrażliwy :) NIe zauwazyłes usmiechu na końcu zdania i notki na koncu o niezbyt
    poważnym podejsciu do treści listu??

    Jeśli tak
    > postępuje Twoja koleżanka czy znajoma.............

    <CIACH te bzdury>

    Oh, nie chce mi się wykłócac z Tobą o twe doświadczenia.
    Każdy ma swój punkt widzenia, który jest obietkywnym tylko po dokładnym
    zaznajomieniu się z sytuacją. Co Tobie jest raczej obce, bo wydajesz sądy
    niemal natychmiast po usłyszeniu zaledwie litery A z całego alfabetu.

    Niniejszy tor rozmowy uznaję za zamknięty i bezproduktywny.

    CO nie zmienia faktu, że nie o to pytałam pare postów powyżej, i jak dotąd
    brak sensownej odpowiedzi.

    Pozdrawiam

    Anna