    From: RadoslawF <r...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Co grozi za nieplacenie pracownikowi za prace?
    Date: Sat, 06 Feb 2010 22:34:55 +0100
    <FQHan.5161$qX3.3003@newsfe10.ams2> <hkh406$jfp$3@node1.news.atman.pl>
    <J9Xan.287821$gm2.54973@newsfe18.ams2>
    <1mkz7slypg384$.1k8l2atylntbe.dlg@40tude.net>
    <hkhorv$n9v$1@node1.news.atman.pl> <i74bn.18$y13.8@newsfe10.ams2>
    <hkj423$uhb$1@node1.news.atman.pl> <NUdbn.22196$8K4.3089@newsfe15.ams2>
    <hkk2hn$5lp$1@node1.news.atman.pl> <hkk4dd$r9m$3@srv.cyf-kr.edu.pl>
    <hkk5ld$64g$1@node1.news.atman.pl> <Lmkbn.111141$2R.14151@newsfe11.ams2>

    Dnia 2010-02-06 21:33, Użytkownik pmlb napisał:

    > Zapytaj wiec rodzicow o jakim okresie ci mowili, bo ja tu widze 1980-1981
    > Ja mieszkalem cale zycie w miasteczku ktore bylo wojewodzctwem, do
    > Warszawy to nie bylo po co jezdzic.

    Ty mnie i innym ciemnoty nie wciskaj i nie każ sie pytać rodziców.
    Sam w mięsnym w kolejkach niejedną godzinę przestałem.
    A jak sobie chciałem z kolegami pod namiot w lecie wyjechać
    to do mięsnego po puszki w kolejkę stawało się wieczorem,
    kwitło pod sklepem do rana a rano okazywało sie że z zaplecza
    wynieśli na sklep 5 (słownie pięć) mielonek.

    > Nie, Regan dawal pieniadze osobom ktore w Polsce mialy prowadzic akcjie
    > dywersyjne prowadzace do wstrzymania produkcji, chaosu i ogolnie
    > nazwyajac niepokojow spolecznych. Nie bylo to trudne zwarzywszy na fakt,
    > ze w Polsce byly molochy panstwowe, zaklady w ktorych pracowalo czasem i
    > 30 000 ludzi!

    Pieprzysz jak potłuczony.
    Najpierw sprawdź sobie co są "akcje dywersyjne"

    > Dodatkowo akcjie te byly wspieranepoprzez rozglosnie radiowe glownie
    > Radio Wolna Europa i Glos Ameryki.

    Jasne sami pracownicy Wolnej Europy wysadzili pięć mostów i
    siedemnaście fabryk i jeden komitet. :-)

    > 14 dni po wprowadzeniu Stanu Wojennego USA oglosila skreslenie Polski z
    > listy krajow uprzywilejowanych w handlu. Oznaczlo to, ze zaden krajk na
    > swiecie ktory mogl swobodnie handlowac nie mogl tego robic z Polska!
    > Polska tracila kontrakty, czesto potezne i lukratywne nie musze chyba
    > pisac kto zastapowal polske w tych kontraktach.... i komu to na reke
    > bylo. A Urban mowil: "Rzad sie i tak wyzywi" ludzie sobie z tego sprawy
    > nie zdawali o czym on mowil... A jemy jedynie chodzilo, ze embargo
    > dotknie wlsnie ludzi, nie rzad...

    To po co wprowadzaliście ten stan wojenny ?
    Trzeba było nie prowokować.

    > A co do rodzicow:
    > Zapytaj ich ile placili za szkoly, za leczenie, za wczasy!!! Zapytaj...
    > Ile zaplacili za mieszkanie czy dom.
    > A co do telewizorow tak przez ciebie wyciaganych. Top pamietaj, ze
    > wowczas byly inne czasy i inne nastawinie ludzi. Nie kupowalo sie czegos

    Z kimś mnie pomyliłeś z tymi telewizorami.
    Ale nie ma dziwnie dla kogoś kto fakty myli z komunistyczną propagandą.

    > tylko dlatego, ze cos sie zepsulo tylko sie to naprawialo. Bo bylo taniej.
    > Polska absolutnie nie odpbiega pod wzgledem ilosci TV kolorowych od np.
    > UK w latach 80-siatych! (patrz statystyki)
    > Powiem wrecz, ze jest gorezj! Dzis w UK jest znacznie wiecej w domach
    > odbiornikow HD niz w Polsce!

    Jasne, TV mieliśmy więcej niż w UK, samochodów mieliśmy więcej
    niż w USA a autostrad więcej i lepsze niż szkopy. I wszystko to
    nam zabrali przez Solidarność i wrednych kapitalistów. :-)

    A twój psychiatra wie że masz dostęp do internetu ?