eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoCieżkie naruszenie warunków umowy o prace przez Pracodawce..... › Re: Cieżkie naruszenie warunków umowy o prace przez Pracodawce.....
  • Data: 2007-04-24 23:43:19
    Temat: Re: Cieżkie naruszenie warunków umowy o prace przez Pracodawce.....
    Od: poreba <d...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Tue, 24 Apr 2007 23:02:30 +0200, Jackare napisał(a):

    > i chwała im za to.
    Tak, chwała bo mieli _prawo_ zachować się inaczej.

    > każdy ma swoje zobowiązania których niedopełnienie lub
    > przeterminowanie powoduje najzwyklejsze kłopoty
    A niektórzy z dyskutantów nie chcą przyjąć do
    wiadomości, że tłumaczenia przy kasie supermarketu o
    przejściowych trudnościach i gorszej koniunkturze byłyby
    groteskowe. Praca to towar jak każdy inny i należy się
    za niego zapłata. Przywołany przeze mnie przykład ma
    jednak swój odpowiednik w małym sklepiku gdzie znany i
    stały klient może wziąć towar bez pieniędzy i zapłacić w
    drodze powrotnej z pracy.

    --
    pozdro
    poreba