  • Data: 2007-02-05 21:56:58
    Temat: Re: Ciekawy przypadek dla miłośników prawa cywilnego
    Od: Johnson <j...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Tomasz Myrdin napisał(a):

    > Można odpowiednie wcześnie pomyśleć o podziale majątku rodziców
    > Marioli (przekazując wszystko zdrowszemu rodzicowi).

    To nie wiedziałem że dopiero planujemy, jak tu czegoś w przyszłości
    uniknąć.
    Myślałem że to była już zaszła sytuacja i szukamy sposobu by odzyskiwać
    kasę.

    > Faktycznie, pominąłem tę drobną sprawę. Chodziło o oszustwa podatkowe
    > (niezapłacone podatki).

    Tak to możemy się bawić latami. Albo sie opisuje cały stan faktyczny i
    nie zmienia się go potem albo nie zawraca głowy.
    Podatki to nie należności cywilne, a więc nie jest to sprawa dla
    "miłośników prawa cywilnego" lecz dla miłośników prawa podatkowego.
    Lepiej poczytaj ordynację podatkową i ustawę o postępowaniu egzekucyjnym
    w administracji

    > Sąd nie może zasądzić miliarda w żadnym wypadku!!!

    Może. Będzie to wbrew obowiązującym przepisom, ale może. A jak nikt nie
    zaskarży?
    Zresztą miliard to był tylko wyjaskrawiony przykład.

    --
    @2007 Johnson