  • Data: 2003-04-17 06:39:09
    Temat: Re: Chyba NTG - 02 maja 2003r.
    Od: w...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

    > A moze warto się z tym zapoznać:
    > http://www.mgpips.gov.pl/serwis_prasowy_szczegoly.ph
    p?nr=1707&slowo=informac
    > je

    nic tu nie widze o wylaczeniu urzedasow i nauczycieli...szczerze mowiac to
    nigdzie nie widze...
    ..co wiecej - z mojej rozmowy z autorka przedwczorajszego artykulu w SE wynika,
    ze autorka takze nie do konca wie, dlaczego - jak to napisala ""...Z nowych
    przepisów nie cieszą się tylko pracownicy administracji rządowej i innych służb
    podlegających ustawie o służbie cywilnej. Ich te przepisy nie dotyczą, więc
    dodatkowego dnia wolnego nie dostaną...".
    Na moje pytanie "na jakiej to konkretnej podstawie" odpowiedziala,
    cytuje, "dokladnie nie wiem, ale tak jest"...a ludzie to czytaja

    jak dla mnie, szykuje sie kolejna nagroda Pulicera ;)

    oprocz tego udalo mi sie dowiedziec od ww., ze MEN ma sie oficjalnie
    wypowiedziec co do nauczycieli...

    jeszcze raz zapytuje!:
    czy ktokolwiek moze mi wyjasnic:
    1. dlaczego urzedasy sa wylaczone i beda harowac?
    2. na jakiej podstawie 1.?
    3. czy aby nie jest to wbrew zapisom konstytucyjnym (czyt. art 32 Konstytucji
    RP?

    na ktoryms forum ktos ladnie to ujal...w dalszym ciagu sa rowni i rowniejsi ;)

    pozdrawiam
    d.