  • Data: 2012-05-19 11:48:52
    Temat: Re: [CRP] Buspasy a równoprawne traktowanie obywateli
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    wiadomości grup dyskusyjnych:Pine.WNT.4.64.1205190916130.2656@quad..
    .

> [...]
    > jak dojazd na wczasy.
    >
    > Nie ma przeszkód żeby zakład fundował, ale zgodnie z przepisami jest
    > to po prostu częsc wynagrodzenia.
    > Jeszcze dla porzadku - jesli zostanie prawidłowo opapierkowana (jako
    > opodatkowane wynagrodzenie własnie), to oczywiscie wtedy zakład
    > może wydatki na samochód zaliczyć w koszty, tak jak każdy inny
    > składnik pensji (np. premię), w poprzednim poscie się nieco zapędziłem :)

    > Dojazd do pracy, w mysl aktualnych (i obowiazujacych od dawna)
    > przepisów to *nie jest* jazda służbowa, rozumiana jako cos

    Zależy od rodzaju roboty.
    Można sensownie wpisać jako miejsce pracy miejsce zamieszkania pracownika,
    względnie klientów.

    >bo to własnie jego stałe miejsce swiadczenia
    > pracy.

    Tyle że nie wszyscy pracują 8 h przy biurku.

    > Sensownosc sprowadza się do pozwolenia na użytkowanie w celach
    > osobistych,

    Nie o to chodziło, raczej o sensowne skonstruowanie umowy o pracę.
    Np. PH który na codzień jeździ po klientach, a nie siedzi przy biurku w
    zakładzie, spokojnie może traktować dojazd do siedziby firmy jako jeszcze
    jeden wyjazd służbowy.