    From: g...@p...onet.pl
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Brednie - o prawie autorskim...
    Date: 30 Jan 2003 18:06:07 +0100

    > Witam Zenicie!
    > Dyskusja zrobila sie troche tego ...
    > Idz do ZPAF i przekaz im cala sprawe, a kasa po jakims czasie wplynie. Oni
    > wlasnie z tego zyja (jakis procent biora z odszkodowania) i na tym sie
    > znaja. A moim zdaniem - ten list wydawnictwo moze sobie w .... wsadzic.
    > Pozdrawiam
    > Crocodile
    Witam
    Z zasady jestem człowiekiem spokojnym i ugodowym ale gdy ktoś stara się na
    białe mówić że jest czarne trudno się opanować.
    Liczyłem że szanujący się wydawca prasy nie będzie potrzebował tego rodzaju
    reklamy jaką sobie wyrabia... Moja dobra wola do porozumienia spotyka się z
    dużym oporem... widać wydawca jest pewny że jego interpretacja praw autorskich
    jest właściwa. Kto się tu myli ? Jestem pewny jednego, moje zdjęcia są moją
    własnością a ktoś kto bez mojej zgody zamieszcza moje zdjęcia w komercyjnym
    serwisie łamie prawo... Dla mnie moje zdjęcia są jedyne, niepowtarzalne i tylko
    moje... Jeśli ktoś z wydawców ma zamiar zamieszczać zdjęcia grzybów - zapraszam
    do lasu z aparatem fotograficznym... jest pewne że ja nie zamieszczę zdjęć
    kogoś bez jego zgody bo prawo do tych zdjęć ma tylko autor.
    W tłumaczeniu wydawcy serwisu ma prawo zamieszczać wszystkie zdjęcia jakie
    znajdzie ogólnie dostępnym internecie.
    Więcej informacji na temat jak różnie interpretują różni wydawcy prawa
    autorskie do zdjęć moich grzybków na stronie
    http://www.kki.pl/zenit/grzyby_spyt/o_grzybach_prasa
    _2002.html
    Pozdrawiam
    Zenit