  • Data: 2003-01-31 13:00:12
    Temat: Re: Brednie - o prawie autorskim...
    Od: "Olgierd" <r...@p...uni.wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > : Pracowałem w pewnym "szacownym" wrocławskim wydawnictwie.
    > : Napisałem mnóstwo takich listów ;))
    >
    > no proszę,
    > przyszedł ktoś wierzacy w sprawiedliwość i wylano mu kubeł zimnej wody na
    > głowę,
    > cóż za okrucieństwo :-)

    Albowiem zdecydowanie trzeba znać realia ;)
    Wydawnictwo zawsze napisze, że ma rację. Skubnęliśmy kiedyś cały _krótki_
    wierszyk J.Brzechwy. Właściciel praw zaczął się pultać, że bez licencji etc.
    Na polecenie szefa napisałem, że skoro można "fragmenty utworu do jednego
    arkusza" to można i cały utwór _poniżej_ arkusza, a pojęcie arkusza w
    ustawie to błąd.
    Na szczęście później wyleciałem stamtąd, więc nie wiem jakie ponadto
    niegodziwości się popełniało.
    W pewnym szacownym wrocławskim wydawnictwie ;)))

    Pozdrawiam,

    Olgierd