  • Data: 2021-04-24 14:44:59
    Temat: Re: Brawo policja. Od razu się poczułem bezpieczniej.
    Od: m4rkiz <m...@m...od.wujka.na.g.com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2021-04-24 11:52, Astralny Rębajło wrote:
> [...]
    lka_Matolka_Sily_policyjne_dwoch_krajow_namierzyly_g
    o-Marcin_Maj.html

    ja tam mam taką mało popularną opinię że utwory które nie były
    rozpowszechniane przez dłuższy czas przez właściciela praw nie powinny
    podlegać ochronie, a po ćwierćwieczu od trafienia do obiegu powinny
    przestać być chronione całkiem, bo to co teraz mamy to miejscami bywa
    kompletną patologią