    From: "Boguslaw Szostak" <a...@u...agh.edu.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Boje sie - nawiązanie do pewnego posta:(
    Date: Fri, 7 Feb 2003 13:26:23 +0100

    "Agnika" <a...@s...pl> wrote in message
    news:b1ueli$o82$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > wszystko tak jak pan napisał w dużym skrocie sie zgadza :
    > a temu właśnie wujkowi dziadek kupił mieszkanie w innej miejscowości i
    > dołożył do drugiego i dał pieniążki na samochód .Ja tylko wiem to stąd bo
    > tak mówili teściowie moi a ponoć wyciagi z banku to poświadczają
    > ,ale tu nie chodzi mi o nic tylko o to czy wujek może od tak sobie
    > przyjechać i zarządzać prawnie naszym mieszkaniem ?

    Niezaleznie od tego co dostal a co nie nie moze sobie WASZYM mieszkaniem
    rozporzadzac. MOZE natomiast Babci POMOC... jesli ta czuje sie krzywdzona
    i chce isc do domu.

    > Czy może obalić
    > postanowienia darowizny ?

    Wbrew temu co pisali koledzy niejest to takie proste.
    odwolac darowizne moze DARCZYNCA jesli obdarowany dopuszcil sie
    RAZACEJ niewdziecznosci.
    WEDLUG MNIE:
    Nie jest razaca niewdziecznoscia umiescic w szpitalu
    osobe, ktora wymaga hospitalizacji. Niejest razaca niewdziecznoscia
    umiescic wymagajaca specjalistycznej opieki osobe w odpowiednim osrodku.

    Jesli masz czyste intencje to nie daj sobie "wejsc z butami do domu".

    > Czy może wziąść babcie niby na swoją
    > odpowiedzialnośc ze szpitala a umieścić w domu tam gdzie jest wciąż
    > zameldowana (jeśli on nie zapeni 24h opieki kórej babcia wymaga)
    > pozdr

    Porozmawiaj w szpitalu...
    Jesli babcia NA WLASNE ZADANIE wypisze sie ze szpitala,
    to wujo MOZE pomoc jej wrocic DO DOMU...
    niemusi sie do niczego zobowiazywac.

    Boguslaw