  • Data: 2010-02-18 10:20:50
    Temat: Re: Blokada kół na terenie prywatnym legalna? Ja chyba śnię
    Od: Przemysław Bernat <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Thu, 18 Feb 2010 10:28:34 +0100, Andrzej Lawa napisał(a):

    > Na stacjach BP bistro właśnie z reguły jest.

    Andrzej, nie doczytaleś:

    "Były głodne, więc
    wstąpiły do Mc Donalda, który stoi niedaleko. Po kolacji odkryły, że swoim
    samochodem już dalej nie pojadą. Na kołach zobaczyły blokadę."

    > To się wprowadza opłaty dla osób niebędących klientami i problem
    > rozwiązany. Zakładanie blokad to bandytyzm.

    Lepszy byłby szlaban przy wyjeździe. Tak zrobił Lidl w Gdańsku kolo Galerii
    Bałtyckiej - z paragonem z Lidla, do godziny chyba parkowanie jest
    bezpłatne. Później cena zaporowa.

    --
    Pozdrawiam,

    Przemek