  • Data: 2010-02-18 11:02:55
    Temat: Re: Blokada kół na terenie prywatnym legalna? Ja chyba śnię
    Od: "szerszen" <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    wiadomości news:4b7d0d25$1@news.home.net.pl...

    > Sieci stacji bardzo często współpracują z tymi sieciami - na trasie
    > katowickiej Shell występuje razem z McDonalds właśnie.

    ale co to kogo obchodzi, w tym wypadku sadzac po opisie bylo inaczej

    > Bo i mnie może to spotkać, że sobie zaparkuję, nie zauważę jakiejś
    > informacji rzekomo napisanej małymi literkami na jakiejś dyskretnie
    > schowanej tabliczce, zasiedzę się w przystacyjnym bistro i będę miał
    > niespodziankę po powrocie.

    a moze kiedys staniesz sie ajentem stacji, albo wlascicielem gruntu, na
    ktorym kazdy bedzie sobie stala jak chcial i nie bedziesz mial na to rady,
    jak zakladanie kazdemu sprawy cywilnej, pod warunkiem ze uda ci sie po
    numerach dosjc do danych sprawcy twojej szkody :)

    > Aha. Które nagle przypadkiem będą mniały tajemniczą awarię albo
    > przypadkiem będą akurat "konserwowane". To ich klasyczne numery.

    a matka siedzi z tylu?

    > Zdjęcie tablic (mają kamery) -> wezwanie do zapłaty -> sąd -> komornik.

    nie no pewnie, koszty czas itd, tutaj juz sie nie martwisz o to ze nie
    zauwazysz tabliczki malym drukiem, albo ze kamery beda w konserwacji?