  • Data: 2010-02-18 11:34:09
    Temat: Re: Blokada kół na terenie prywatnym legalna? Ja chyba śnię
    Od: "pmlb" <p...@d...com> szukaj wiadomości tego autora

    "Przemysław Bernat" <p...@w...pl> wrote in message
    news:1pdj5nurlkw69.1615e9twodmgy.dlg@40tude.net...

    > W pobliskim McDonaldzie jadły. Mogły sobie tam zaparkować.

    > Zjedzenie obiadu w knajpie oznacza zgodę na zapłacenie rachunku - jakoś
    > nikogo to nie dziwi. Kierowcy w Polsce przyzwyczajeni są, że parkowanie
    > jest bezpłatne zawsze i wszędzie i każdą próbę kasowania za parkowanie
    > traktują jak zamach na podstawowe wolności obywatelskie.
    > Jedno co ta stacja robi bez sensu, to wysokość opłaty. Wystarczyłoby
    > ustalić zaporową, ale rozsądną cenę i pozbyliby się cwaniaków z
    > okolicznych
    > biurowców, a nie wzbudzaliby sensacji. Wystarczyłoby 20PLN za godzinę.

    Placisz podatek drogowy w paliwie, wiec skad ci przyszlo do glowy, ze
    parkowanie jest za darmo przy ulicy czy na stacji benzynowej?
    W UK, jesli nie ma specjalnych stref zakazu parkowania lub ograniczenia
    (przewaznie newralgiczne miejsca) mozesz parkowac przy ulicy w dowolnym
    miejscu (nie zastawiajac wyjazdu, drogi ewakuacyjnej itp) byle nie na
    chodniku (jest zakaz parkowania na chodnikach z wyjatkami), czasem masz tak,
    zawet na zakrecie czy skrzyzownaiu nie ma wolnego miejsca:) I ludzie jezdza
    i zyja... W Polsce problemem jest nawet parkowanie na stacji benzynowej... A
    zazdrosc i chciwosc jest chyba najwieksza na swiecie.