  • Data: 2010-02-18 09:49:25
    Temat: Re: Blokada kół na terenie prywatnym legalna? Ja chyba śnię
    Od: BK <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 18 Lut, 09:30, Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>
    wrote:
    > szerszen pisze:

    > > a czemu to?
    > > bo dbaja o swoje interesy?
    >
    > Dbają? Psują marce wizerunek.

    Pytanie - w czyich oczach psuja? :)

    Ja tam jestem klientem BP od bardzo dawna i w moich oczach nic nie
    traca, wrecz przeciwnie ;-)

    Sam mam ten problem - mieszkam na nowym osiedlu, ktore nie jest
    ogrodzone (taka mielismy fantazje, zeby postawic na monitoring i
    ochrone, nie zas kraty, mury i ploty). Zainwestowalismy w graze dla
    mieszkancow i duza liczbe miejsc parkingowych dla gosci, do tego dwa
    "parki", boisko do pilki noznej ect. ect. ect.

    Niestety jestesmy "otoczeni" przez "nowoczesne" osiedla budowane w
    stylu neowieziennym czyli 2-3-4 bloczki otoczone murem lub siatka, bez
    miejsc parkingowych dla gosci. Do tego jest u nas "obiekt" odwiedzany
    przez duza liczbe gosci :)

    Wszyscy Ci sasiedzi i ich odwiedzajacy wpadaja na genialny pomysl, ze
    skoro w prominiu paru km znalazl sie jakis frajer co nie postawil
    zasiekow z drutu kolczastego pod swoim blokiem to mu trzeba prakowac
    na kazdym wolnym skrawku ziemi :)

    Az chyba napisze maila do administratorki czy nie mozemy i my zakladac
    blokad :)

    Dlatego mysle, ze pomysl BP jest wielce wychowawczy. Wszyscy buduja w
    Polsce mieszkania i biurowce - nikt miejsc parkingowych. gdzie sie
    tylko jakis nowy budynek pojawi tam wszyscy maja przerabane bo
    samochody zajmuja kazdy wolny metr przestrzeni publicznej :)