  • Data: 2005-12-20 14:19:52
    Temat: Re: Art. 135 KW - komentarz???
    Od: "castrol" <j...@w...blumen.pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:do91li$186$1@inews.gazeta.pl...

    > Wskażesz przepis, który go do tego obliguje?

    wskaz przepis ktory pozwala sprzedawcy odmowic mi sprzedazy tylko dlatego ze
    nie mam odliczonej kwoty

    > Obowiązkiem kupującego jest uiścić cenę a nie cokolwiek ponad cenę, a

    no to uiszczam cene, place banknotem uzywanym w Polsce. Bankot czy moneta
    musi miec nominal taki sam lub wyzszy niz cena za jaka kupuje

    > obowiązkiem sprzedawcy przyjąć cenę (a nie cokolwiek ponad nią).

    I tu sam doszedles do sedna sprawy. Obowiazkiem sprzedawcy jest przyjac
    cene, on niczego ponad nia nie przyjmuje - mialoby to miejsce gdyby cos
    kosztowalo np 2,5 a on za to zadal 3 zl

    Jacek