eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoArbitraż w Sztokholmie stanął za Gazpromem w kwestii Gaz za Ruble czyli Putin Siłą Wyższą › Re: Arbitraż w Sztokholmie stanął za Gazpromem w kwestii Gaz za Ruble czyli Putin Siłą Wyższą
  • Data: 2022-11-18 13:02:05
    Temat: Re: Arbitraż w Sztokholmie stanął za Gazpromem w kwestii Gaz za Ruble czyli Putin Siłą Wyższą
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 18 Nov 2022 12:35:45 +0100, ąćęłńóśźż wrote:
    > Masz na myśli NS?
    > Dziarskie chopaki, ale MI6 dziękuj ;-).

    Nie - mam na mysli BP (Baltic Pipe). Tudziez przekop mierzeji.

    Zrobione z nienawisci do Rosji ... ale przyszedl rok 2022,
    i nienawisc okazala sie bardzo uzasadniona.

    A teraz jeszcze jak dodac nieznane siły ... oj, rządzimy w regionie
    :-)

    Choc z drugiej strony czytam, ze mnóstwo gazowcow stoi na Bałtyku
    ... i czeka na wzrost cen. A europejskie magazyny gazu zapchane.

    Ech, to jest dopiero smieszne - wywiercilismy dziure, wybralismy gaz,
    minelo n-dziesci lat, teraz pompujemy gaz do dziury, bo to najlepszy
    magazyn :-)

    > -----

    P.S. duzo statkow przeplywa przekopem? Bo co prawda zdobylimsy
    niezaleznosc od Rosji, ale za 2mld, z plusem, ktory rosnie,
    no i ciekaw jestem zapotrzebowania ... cieszą sie małe jachciki
    głównie?

    J.