eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoApelacja w sprawie katoliko-fobii LBGT-IQ-filów z IKEA [2019 dalej w sądach] › Re: Apelacja w sprawie katoliko-fobii LBGT-IQ-filów z IKEA [2019 dalej w sądach]
  • Data: 2022-05-06 14:04:10
    Temat: Re: Apelacja w sprawie katoliko-fobii LBGT-IQ-filów z IKEA [2019 dalej w sądach]
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jacek Maciejewski <j...@g...pl> pisze:

    > Wciąż świat ci się kręci wkoło Żydów, Filipku? Kiedy ty wreszcie
    > dorośniesz...

    Jak ci kto inny odpowiedział: dopierdolić katolikom to dla wielu żaden
    problem ale jak ustanowionym "precedensem" oberwą "niektóre inne
    wyznania" to wtedy będzie wielki rejwach.

    Ja wiele wersji (prawomocnych) wyroków Wysokich Sądów w tej sprawie
    jakoś tam przełknę jeśli ich logika będzie stosowana _konsekwentnie_
    do innych wyznań.

    --
    A. Filip