eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawo[Allegro] Przelałem pieniądze i chyba na tym się skończy :( › Re: [Allegro] Przelałem pieniądze i chyba na tym się skończy :(
  • Data: 2005-07-06 22:02:18
    Temat: Re: [Allegro] Przelałem pieniądze i chyba na tym się skończy :(
    Od: "Maciek C" <maciek82[wytnijto]@idea.net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Też tak uważam, nie należy odpuszczać w żadnym wypadku. Kupiłem jakiś czas
    temu cyfróke na allegro, przesyłki nie było przez ponad tydizeń, a rzekomo
    sprzedający ją wysłał... W ciągu następnego tygodnia zobaczyłem , że na koncie
    tego człowieka zaczęły się pojawiać negatywne komentarze, w dodatku za ten sam
    aparat !!! :( Doszedłem do wniosku, ze sprzedał ten sam przedmiot kilku osobom,
    pieniądze przelali, a towaru nie otrzymali... Właściwie pogodziłem się ze stratą
    pieniędzy, miałem jechać to zgłosić (kwota 300zł - aparat był sprzedawany jako
    uszkodzony), ale postanowiłem napisać dosadnego maila do tej osoby...
    Postraszyłem kodeksem karnym (choć tak naprawdę nie mam o nim wielkiego pojęcia,
    zajmuje się zupełnie czym innym), paragrafami, po czym przesyłka za 2 dni
    przyszła. Nie wiem jak sprawę załatwili pozostali allegrowicze, ale jakoś nie
    byli chętni do współpracy (przynajmniej ze mną, kiedy się z nimi kontaktowałem i
    próbowałem czegoś dowiedzieć na temat tego sprzedającego). Po tej przygodzie
    stwierdzam, że czasem warto chwilkę pomyśleć, napisać kilka przemyślanych
    "mądrych" (mogą wyglądać mądrze) słów, po czym czekać na odpowiedź :) Efekty w
    moim przypadku były zadowalające :) Sprawa oczywista , że na jakichś
    zorganizowanych "wałków", którzy zmieniają maile i telefony co aukcję naciągając
    ludzi na grubą kasę to może nie poskutkować, to na jakąś "płotkę" często
    podziała :)

    Maciek C