eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawo[Allegro] Koszt wysyłki - zaniżanie ceny - doliczanie kosztów › Re: [Allegro] Koszt wysyłki - zaniżanie ceny - doliczanie kosztów
  • Data: 2011-09-19 06:55:09
    Temat: Re: [Allegro] Koszt wysyłki - zaniżanie ceny - doliczanie kosztów
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Osobnik posiadający mail s...@s...com.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > [...]
    >
    > Po pierwsze nie wiemy jak jest "generalnie", bo potrzebna byłaby
    > statystyka,

    wiemy, wiemy i mamy dostępną statystykę.
    Po pierwsze: własne doświadczenie (wielokrotnie trafiałem na aukcje z takim
    opisem, nigdy nie trafiłem na aukcje gdzie każdy przedmiot byłby wysyłany
    osobno.
    Po drugie - przekrój grupy - tu również pojawiają sie komentarze tylko o
    przypadkach *jednej paczki z doliczonymi opłatami* a nie pojawiają
    sięprzypadki * paczki wielokrotnie wysłanej*

    > a po drugie część sprzedających rzeczywiście tak robi,
    > ale *nie* oszukuje tak jak napisałeś, lecz jawnie i wprost określa
    > wysoką "dopłatę za kolejną sztukę" bez żadnych "specjalnych"
    > obietnic.
    > Można się na to zżymać, ale nie sposób zaprzeczyć iż taki przypadek
    > jest ISTOTNIE inny niż niedotrzymywanie warunków opisu aukcji.

    zgadza się.
    To zdecydowanie wina allegro, że na to pozwala.
    A wystarczyło by:
    - option button - "dodatkowa opłata za dostawę każdej kolejnej sztuki"
    - no i oczywiście możliwość wysortowania *z* lub *bez*

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Obdarowany mówi dziękuję,