eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawo[Allegro] Koszt wysyłki - zaniżanie ceny - doliczanie kosztów › Re: [Allegro] Koszt wysyłki - zaniżanie ceny - doliczanie kosztów
  • Data: 2011-09-18 14:20:53
    Temat: Re: [Allegro] Koszt wysyłki - zaniżanie ceny - doliczanie kosztów
    Od: Bydlę <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2011-09-18 12:16:00 +0200, "Robert Tomasik" <r...@g...pl> said:

    > Użytkownik "Bydlę" <p...@g...com> napisał w wiadomości

    > No i co z tego?

    NIe czytałeś? Cytuję:

    Otóż - to w ogóle nie ma znaczenia, bo Allegro zajmuje się czymś innym,
    więc prowizji za dostarczenie brać nie może, tak samo jak prowizji od
    kosztu wynajmu biura, w którym urzęduje po(d)miot handlujący na Allegro.

    > Ustawienie prowizji od wartości ceny powoduje

    Jakiej prowizji od każdej ceny?
    Tej, której w cenie wyszczególnionej nie ma, bo to sprawa między
    sprzedającym, a Allegro?

    > , że nie da się w prosty sposób wybrać najkorzystniejszej oferty,

    Ależ da się - tylko trzeba myśleć i rozumieć co się robi.

    > tylko trzeba każdą przegądać i analizować.

    Dokładnie tak.
    Bez tego przybiega się potem tutaj z płaczem: "coś zobaczyłem, nie
    miałem pojęcia co to, ale kupiłem i teraz mam problem".

    --
    Bydlę