eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPytanie o zwrot wyslanego towaruPytanie o zwrot wyslanego towaru
  • Data: 2008-04-22 16:20:40
    Temat: Pytanie o zwrot wyslanego towaru
    Od: "olga" <o...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Witam,
    Prowadze sprzedaz wysylkową. Klient zakupil towar i pokryl koszty wysylki.
    Po otrzymaniu towaru poinformowal, ze zakupiony przedmiot nie spelnia
    oczekiwan.
    Towar calkowicie zgodny z opisem wiec klient wiedzial co kupuje. Zdjecie
    oryginalne wiec rowniez widzial jak wyglada ten towar. Mimo to jestem w
    stanie zrozumiec, ze cos sie nie spodobalo i chce zwrocic. Pytanie tylko,
    kto w takim przypadku pokrywa koszty transportu tytulem zwrotu.
    Czy jest jakis przepis, ktory o tym traktuje?
    Jeszcze jedno pytanie.. co w przypadku, gdy wyslany jest towar z opcja
    platnosci przy odbiorze za towar i przesylke a klient towaru nie odbierze.
    Czy mozna w takiej sytuacji obciazyc kontrahenta kosztami transportu?

    pozdrawiam,
    Waldemar


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1