  • 1. Data: 2002-06-11 13:26:21
    Temat: Przekształcenie SC w ZOO
    Od: "Daros" <d...@p...wp.pl>

    Witam,

    Mam pytanie:
    Czy można przekształcić spółkę osobową w spółkę kapitałową tzn. zoo,
    jeżeli tak, to czy kapitał początkowy wynikający z majątku spółki cywilnej
    musi wynosić min. 50 000 zł, czy może istnieje okres przejściowy tak jak
    w przypadku spółek zoo istniejących na dzień wejścia ustawy w życie.

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2002-06-11 14:04:46
    Temat: Re: Przekształcenie SC w ZOO
    Od: m...@t...pl_NOSPAM (Witek Mozga)

    >Czy można przekształcić spółkę osobową w spółkę kapitałową tzn. zoo,

    A ja dodam do tego jeszcze swoje pytanie: ile czasu ma sad na wpisanie
    spolki zoo do rejestru? Ja czekam juz trzeci miesiac i nic. Jak to
    przyspieszyc? Do kogo pisac podanie? Czy mozna sie poskarzyc na
    opieszalosc sadu?

    Witek
    http://www.trimen.pl/witek/

  • 3. Data: 2002-06-11 20:37:02
    Od: "Kamil Jankielewicz" <k...@g...pl>

    Użytkownik "Daros" <d...@p...wp.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > musi wynosić min. 50 000 zł, czy może istnieje okres przejściowy tak jak
    > w przypadku spółek zoo istniejących na dzień wejścia ustawy w życie.

    Odpowiedz na oba pytania brzmi tak:
    - można przekształcić,
    - kapitał musi wynosić min. 50.000 zł

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 4. Data: 2002-06-11 20:38:04
    Od: "Kamil Jankielewicz" <k...@g...pl>

    Użytkownik "Witek Mozga" <m...@t...pl_NOSPAM> napisał w wiadomości

> [...]
    > spolki zoo do rejestru? Ja czekam juz trzeci miesiac i nic. Jak to
    > przyspieszyc? Do kogo pisac podanie? Czy mozna sie poskarzyc na
    Sprobój napisać wniosek o przyspieszenie postepowania - to może pomóc.
    Ponadto na bieżąco monitoruj sprawe rejestracji.

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 5. Data: 2002-06-12 05:37:46
    Od: "Daros" <d...@p...wp.pl>

    Użytkownik "Kamil Jankielewicz" <k...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Daros" <d...@p...wp.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    Dziękuje za informację, w takim przypadku tańszą wersją ze względu na
    biegłych itd.
    jest utworzenie nowego podmiotu bo i tak nowa spółka będzie miała inny NIP i
    REGON.

    Pozdrawiam
    Darek

  • 6. Data: 2002-06-12 18:55:23
    Od: "Kamil Jankielewicz" <k...@g...pl>

> [...]
    > biegłych itd.
    > jest utworzenie nowego podmiotu bo i tak nowa spółka będzie miała inny NIP

    To nie do końca tak - wszystko zależy od tego co masz w spółce.

    Podrawiam
    Kamil