  • 11. Data: 2021-12-06 00:11:14
    Temat: Re: Przedłużenie przedawnienia
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2021-12-05, Shrek <...@w...pl> wrote:

    > Tyle teoria. Weź dowolnoą publikację i tam będzie napisane, że w
    > zakładach karnych prowadzona jest skuteczna resocjalizacja;)

    Tysiące Karyn, których Seby opuszczają właśnie ZK, twierdzi co innego :)

    --
    Marcin

  • 12. Data: 2021-12-06 17:24:19
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Tysiące Karyn, których Seby opuszczają właśnie ZK, twierdzi co innego :)

    Skąd znasz tysiące karyn:P Co pan robił w damskiej toalecie?

    --
    Shrek

  • 13. Data: 2021-12-07 01:45:52
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2021-12-06, Shrek <...@w...pl> wrote:

    > Skąd znasz tysiące karyn:P Co pan robił w damskiej toalecie?

    Bogata literatura przedmiotu. Nie dalej jak z tydzień temu czytałem,
    zdaje się na JM, jak jedna Karyna mówiła drugiej, że jej stary wychodzi
    właśnie z więzienia i przysięga, że się zmienił.

    --
    Marcin