  • 1. Data: 2004-10-15 11:54:46
    Temat: Proszę o pomoc ( kodeks karny ) praca zaliczeniowa
    Od: "Bartekk" <b...@o...pl>

    Witam mam prace do napisania :

    " Wskazać i omówić przepisy kodeksu karnego ( rozdz. XVI ) kwalifikujące
    zabronione czyny do kategorii zbrodni przeciwko pokojowi, zbrodni wojennych
    oraz zbrodni przeciwko ludności
    --> według właściwości MTW

    teraz moje pytanie brzmi czy w internecie znajdę jakieś strony na których
    znajde jakieś informacje przydatne do napisania tej pracy ??

    googlowałem ale stron o tej tematyce nie znam za wiele.

    Pozdraiwam Bartek