  • 21. Data: 2021-01-11 14:19:27
    Temat: Re: Propozycja zniesienia odmowy przyjęcia mandatu
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu 2021-01-09 o 09:28, Krzysztof kw1618 pisze:
    > Do tej pory organ nakładający mandat analizował sytuację i nie zawsze
    > kierował sprawę do Sądu.

    A to ciekawe. Ile było takich przypadków że jak delikwent się
    awanturował to policjant ZMIENIAŁ ZDANIE?

  • 22. Data: 2021-01-11 14:23:37
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu 2021-01-09 o 11:13, Liwiusz pisze:
    > z drugiej strony - wielu obywateli doznaje przebłysku dopiero po
    > przyjęciu mandatu, teraz możliwości odwołania nie mają, po nowelizacji -
    > będzie możliwość.

    PRZYJACIELU. ;-)

    Toż właśnie to przynajmniej dla mnie byłoby LEPSZE.
    Z natury jestem potulny wobec ORGANÓW i się nie awanturuję...

    A tak siadłbym w fotelu i pomyślał... A mam nagranie z kamerki, a
    jechało obok mnie kilka aut... Może jednak pójdę do sądu się odwołać ;-)

  • 23. Data: 2021-01-25 23:59:56
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik _Master_ M...@...pl ...

> [...]
    >
    > A tak siadłbym w fotelu i pomyślał... A mam nagranie z kamerki, a
    > jechało obok mnie kilka aut... Może jednak pójdę do sądu się

    Zeby dac obywatelowi taka mozliwośc, nie trzeba mu zabierać mozliwości
    odmowy bezposrednio u policjanta.

    Masterku - co z tymi seriami szczepionek?

    --
    Pozdrawia... Budzik