  • 1. Data: 2021-01-06 16:23:16
    Temat: Prawo na wesoło: Czy można zniesławić publikacją przeprosin nakazanych przez Wysoki Sąd? :-)
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    IMHO Jak najbardziej można tylko za to pozwać trudno bo ilu pieniaczy
    pozywa sąd? :-)

    https://szczecin.wyborcza.pl/szczecin/7,34939,266627
    38,znana-z-obrazliwych-wpisow-radna-pis-musi-przepra
    szac-bylego.html

    Z części której w części dostępnej bezpłatnie i za darmo (zacytowanej na
    innej grupie) może wynikać że Wysoki Sąd orzekł że pozywający
    (jednak) "nadaje się do występów w remizie strażackiej" :-)

    --
    A. Filip

  • 2. Data: 2021-01-06 20:51:38
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    A. Filip napisał(a) :
    > IMHO Jak najbardziej można tylko za to pozwać trudno bo ilu pieniaczy
    > pozywa sąd? :-)

    Można też przeprosić p. Tomaszewskiego, że nie jest bandytą z Łodzi,
    ale ze Zgierza. Jak to zrobił onegdaj Lepper.
    https://i.postimg.cc/sDPSSjVX/053.jpg
    To nie fejk. Sam to ogłoszenie zeskanowałem z gazety.

    Zbyszek
    PGP key: 0xDCEF4E65

  • 3. Data: 2021-01-06 21:24:53
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl> pisze:

    > Można też przeprosić p. Tomaszewskiego, że nie jest bandytą z Łodzi,
    > ale ze Zgierza. Jak to zrobił onegdaj Lepper.
    > https://i.postimg.cc/sDPSSjVX/053.jpg
    > To nie fejk. Sam to ogłoszenie zeskanowałem z gazety.

    Był drugi pozew? :-)

    https://prawo.gazetaprawna.pl/artykuly/821419,jak-pr
    zepraszac-zeby-nie-przeprosic-najciekawsze-przyklady
    -z-ostatnich-lat.html

    --
    A. Filip

  • 4. Data: 2021-01-07 17:53:14
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 06 Jan 2021 16:23:16 +0100 (CET), A. Filip napisał(a):
> [...]
    > innej grupie) może wynikać że Wysoki Sąd orzekł że pozywający
    > (jednak) "nadaje się do występów w remizie strażackiej" :-)

    A moze nie dopatrzyl sie w tym nic obrazliwego?
    Remiza tez dobre miejsce na wystepy ... chyba, ze radna chlopow
    obrazic chciala :-)

    Ale moment ... "I ty możesz wygrać z aroganckim politykiem"
    czy za tego "aroganckiego" nie trzeba bedzie przepraszac,
    czy majac wyrok sadu na podkladke, to juz mozna ?

    J.