  • 1. Data: 2007-07-06 11:20:05
    Temat: Prokuratura na łańcuchu
    Od: RR <r...@o...tv>

    http://wiadomosci.wp.pl/wiadomosc.html?kat=1342&wid=
    8999583&rfbawp=1183720234.681

    Nie ma to jak podejrzewanego przesłuchiwać w miejscu i czasie przez
    niego wyznaczonym. Blidę* chciano zatrzymać i zrobić pokazówkę, dla
    aktualnego ministra nawet nie wystawia się wezwania tylko jedzie i prosi.

    ...czyli skurwienia prokuratury i prokuratorów ciąg dalszy.

    *) Pal licho co z tą Blidą było, zastępczo może być Modrzejewski.
    --
    pzdr

  • 2. Data: 2007-07-06 17:24:22
    Temat: Re: Prokuratura na łańcuchu
    Od: "Łukasz Nysztal" <l...@s...net>

    Użytkownik "RR" <r...@o...tv> napisał w wiadomości
> [...]
    > ministra nawet nie wystawia się wezwania tylko jedzie i prosi.
    >
    > ...czyli skurwienia prokuratury i prokuratorów ciąg dalszy.

    Tak - tylko zwróć uwagę, że ciemna masa nadal bije brawo dla ministra Z....
    Wpieprzyć wszystkich co mają lepiej niż ja do więzienia - to jest prosty
    przepis na szczęście dla ciemnoty. A że im się od tego lepiej (materialnie)
    nie zrobi to już ich to nie obchodzi... Bo dla kogo się robi te pokazowe
    aresztowania, które potem w sądach już nie wypadają tak popisowo? Dla
    prawników chyba nie?...

    Forum Prawników - bezpłatne porady prawne - www.advokat.com.pl