  • 11. Data: 2002-09-06 11:48:54
    Temat: Re: Problemy z przejsciem.
    Od: "mites3" <m...@p...onet.pl>

    > Nie ma innego sposobu, niz burzenie jego ogrodzenia ?
    > To jest duze ogrodzenie, bedzie troche roboty ?

    no wiesz jesli Ci wygodnie przechodzic przez to ogrodzenie gora...
    chodzi mi o to, ze tak jak on postawil to ogrodzenie Ty mozesz zrobic to
    samo (bo wasza sytuacja jest taka sama z tego co piszesz)...

    > Pozdrawiam,
    > Scorpion.

    pozdrawiam R.

  • 12. Data: 2002-09-07 04:21:25
    Temat: Odp: Problemy z przejsciem.
    Od: "Scorpion" <w...@w...pl>

    Użytkownik mites3 <m...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:ala4rj$lkj$...@o...ict.pwr.wroc.pl...

    > no wiesz jesli Ci wygodnie przechodzic przez to ogrodzenie gora...
    > chodzi mi o to, ze tak jak on postawil to ogrodzenie Ty mozesz zrobic to
    > samo (bo wasza sytuacja jest taka sama z tego co piszesz)...

    Dodam tylko, ze ja nie musze stawiac swojego ogrodzenia...
    Ten teren ma stac nie zagrodzony... Wiec ja nie pojde w koszty ;-) Przez
    wiele lat wielu probowalo zagrodzic(oczywiscie nielegalnie), ale ogrodzenia
    byly niszczony,
    ale te ostatnie jest porzadne. Mam Stara(taki samochod ciezarowy). Chyba
    bedzie trzeba linke zaczepic do ogrodzenia p pociagnac ;-)

    Pozdrawiam,
    Scorpion.