  • 1. Data: 2002-09-02 23:49:39
    Temat: Okres bycia absolwentem
    Od: "Doggie" <d o g g i e 7 7 @ p o c z t a . o n e t . p l>

    Witam,

    1. Od jakiej konkretnie daty jest się absolwentem?
    2. I przez jaki czas?

    Co mówią na ten temat przepisy? Prosiłbym o wskazanie konkretnych
    artykułów. Na dyplomie mam dwie daty: otrzymania tytułu magistra
    oraz wystawienia dyplomu. Stąd moje rozterki.

    Na dyplomie:
    "uzyskał w dniu 20 czerwca 2001 r. tytuł magistra"
    "Katowice, dnia 20 września 2001 r."

    W indeksie:
    "złożył egzamin magisterski z wynikiem [skromność & bla bla ;-)]
    w dniu 20 czerwca 2001 r."
    "otrzymał w dniu 20 czerwca 2001 r. dyplom magistra"
    [ale tego ostatniego nie wiadomo z dyplomu, bo w nim jest wrzesień]

    Zapytuję zatem, czy nadal jestem absolwentem, czy już nie? I dlaczego? Nie
    ukrywam, że fakt bycia nim pomógłby mi w zdobywaniu pracy. :-)

    --
    Zdrówka, Doggie (or compatible)
    http://doggie.bocznica.org