  • 1. Data: 2003-02-11 17:19:21
    Temat: !! Problem z TU !!
    Od: "Rafał" <z...@p...org>

    Witam,

    7 miesięcy temu miałem kolizję drogową w której jestem poszkodowanym. Do
    chwili obecnej TU nie wypłaciło mi odszkodowania, a swoją decyzję uzasadnia
    w ten sposób, iż ich agent zagubił polisę sprawcy i nie mają podstaw do
    wypłacenia odszkodowania.
    Chciałem się dowiedzieć, czy istnieje jakaś organizacja lub cech, który
    zajołby się tą sprawą. Gdzie można składać skargi na TU ??

    Pozdr.
    Rafał Ściężor

  • 2. Data: 2003-02-11 17:35:59
    Temat: Re: !! Problem z TU !!
    Od: "Piotr Pospieszny" <t...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Rafał" napisał w wiadomości news:
    > Chciałem się dowiedzieć, czy istnieje jakaś organizacja lub cech, który
    > zajołby się tą sprawą. Gdzie można składać skargi na TU ??

    Idź do nich z bazooką ... przepraszam - jakoś tak samo się ciśnie na
    klawiaturze ;)

    Pozdry
    pośpiech

  • 3. Data: 2003-02-11 18:08:43
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Rzecznik Ubezpieczonych (znajdź w google). To będzie chyba najszybciej. No
    bo ewentualnie fundusz gwarancyjny albo sąd na drodze cywilnej (pozywasz
    sprawcę).

  • 4. Data: 2003-02-12 10:30:42
    Od: a...@p...onet.pl

> [...]
    > Chciałem się dowiedzieć, czy istnieje jakaś organizacja lub cech, który
    > zajołby się tą sprawą. Gdzie można składać skargi na TU ??

    Po kolei: możesz złożyć skargę do Rzecznika Praw Ubezpieczonych w W-wie. Tylko
    co Ci to da? Poza tym, że potrwa to z 3 miesiące - a polegać będzie na tym, że
    rzecznik zwróci się pisemnie do TU o informacje na temat sprawy załączając
    Twoją prośbę. Po jakiś czasie -równie uprzrejmie TU mu odpoiwe ;) - a pieniedzy
    jak nie było tak nie ma

    Co do pozywania sprawcy - owszem, też możesz - ale zależy , jaki ten człowiek
    ma majątek - czy będzie wypłacalny.

    Teraz zasadnicza sprawa - CZY TU W OGÓLE KWESTINUJE, ŻE SPRAWCA MIAŁ Z NIMI
    ZAWARTĄ UMOWĘ OC? Czy tylko powołują się na zagubienie konkretnej polisy?

    Karina