eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPostepowanie uproszczone o odzyskanie kasy - formularze - gdzie dostać › Postepowanie uproszczone o odzyskanie kasy - formularze - gdzie dostać
  • Data: 2003-02-27 09:06:32
    Temat: Postepowanie uproszczone o odzyskanie kasy - formularze - gdzie dostać
    Od: <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    byłem dzisiaj u jednego mojego klienta ktory od pół roku zalega mi kilkaset
    PLN.
    Powiedzialem mu zeby nie przeginał bo go w postepowaniu uproszczeonym
    zasądzą o te pieniądze (starałem się brzmieć wiarygodnie).
    A on na to:
    "Już to widzę! No podaj mnie do sądu i się bedziesz bujał 5 lat! Hahaha"

    Wkurzył mnie troche, poza tym to małe miasteczko i nie moge sobie pozwolic
    zeby rozpowiedzial kolegom ze mozna mi nie placic, wiec chce go podac do
    sadu.

    I tu pytanie : czy są gdzieś w internecie jakies formularze do złożenia
    sprawy,
    czy ktos ma może jakieś uwagi lub rady na co powinienem zwrocic uwage oraz
    jakieś informacje o kosztach procedurze itp.

    Dzikeuje goraco za pomoc,

    Marcin
    g...@w...pl