  • 1. Data: 2004-02-28 18:27:22
    Temat: Postępowanie przed Sądami
    Od: "Bob" <m...@o...pl>

    Otóż mam sprawę cywilną wyglądało to tak do dziś:
    - 1 instancja wygrywam
    - 2 instancja przegrywam (pozwany, a dokładnie Spółdzielnia Mieszkaniowa -
    ma tam swoich ludzi. nie do udowodnienia)
    - SN uchyla wyrok 2 instancji i utrzymuje pierwszej w mocy

    I teraz sprawa wraca do 2 instancji i mam wrażenie, że z racji na chody
    Spółdzielni przegram.
    Czy jest możliwość ponownej kasacji bo są różne poglądy: że można skasować i
    nie można.
    I czy sprawa po kasacji wraca do tego samego składu sędziowskiego?
    Jak to widzicie?

  • 2. Data: 2004-02-29 13:44:12
    Temat: Re: Postępowanie przed Sądami
    Od: "grupy" <c...@g...pl>

    Użytkownik "Bob" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > nie można.
    > I czy sprawa po kasacji wraca do tego samego składu sędziowskiego?

    Mozesz zglosic o zmiane skladu sedziowskiego lub przeniesienie procesu do
    innego miasta.
    Nie znam jednak podstawy prawnej
    pzdr