  • 21. Data: 2020-10-14 17:42:05
    Temat: Re: Portfolio a dane osobowe
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    > Ciekawe, czy ktoś ma numer 666 666 666 czy może operatorzy umówili się, że ma go
    nie być - tak jak przed wojną w DC nie było ani tramwajowej linii 13 ani wozów z
    numerami taborowymi kończącymi się na 13...

    Śmichu-chichu, a proroctwa zaczynam wypowiadać.
    W czwartek rozmawiałem z kolegą przy wyjściu z roboty, że zaraz będzie cały kraj w
    strefie czerwonej - a nie słyszałem wiadomości - przychodzę do domu, a tu news, że
    cały kraj w strefie żółtej...
    Powyżej o numerze 666 666 666 - a dziś dostaję SMS od znajomego o zmianie numeru
    telefonu i aż strach mnie wziął, bo może nie 9 - ale 8 szóstek w tym numerze jest.
    Chwaliłem bezawaryjną klawiaturę - a tu nagle klawisz home przestał działać (jak go
    puknąłem mocniej, to zaczął).
    Brrrrr...

  • 22. Data: 2020-12-08 10:14:24
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    ooglegroups.com...
    W dniu wtorek, 13 października 2020 18:50:16 UTC+2 użytkownik Shrek
    napisał:
> [...]
    zynski-adwokat-o-podobienstwach-z-prezesem-pis/9bjep
    9f

    >Kancelaria rzeczywiście jest na Nowogrodzkiej, kiedyś trzeba się
    >będzie przespacerować, choć to kawał od siedziby PiS (która swoją
    >drogą ma ostatni adres na Nowogrodzkiej), więc z tym listonoszem to
    >raczej zmyślał.

    Niekoniecznie - moze listonosz wykazal sie rozumkiem, albo zaniosl pod
    adres i pomyslal, ze tu Prezes siedzi.

    >Ciekawe, ilu jest Jarosławów Kaczyńskich w PL - niestety bez dostępu
    >do bazy PESEL nie policzysz (ew. można sprawdzić w DC w spisie
    >wyborców) - dostępne jest jedynie zestawienie imion występujących w
    >PL wraz z liczbą żyjących osób noszących dane imię.

    Mozna by przyjac ze Jaroslawow wsrod Kaczynskich jest tyle samo
    procent, co Jaroslawow wsrod Polakow ...

    >Jak jest zejście na plażę przy moście poniatowskiego, to jest taki mu
    >oporowy (choć nie jest to ściana płaczu - taką mieliśmy na
    >elektronice, wisiały na niej - i to przez cały semestr - decyzje
    >jako tablicę z zachętą: "napisz, kim chciałbyś/chciałabyś zostać w
    >przyszłości" - i był tam piękny wpis: "chciałbym kiedyś mieć na imię
    >Jarosław"...

    A mnie sie przypomnial kawal z PRL:
    -dzien dobry, chialbym zmienic nazwisko.
    -a jak sie pan nazywa?
    -Wojciech Dupa.
    -to rzeczywiscie moze pan zmienic nazwisko. A jak by sie pan chcial
    nazywac ?
    -wszystko jedno, byle nie Wojciech.

    J.