  • 11. Data: 2020-10-13 10:25:08
    Temat: Re: Portfolio a dane osobowe
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu 2020-10-10 o 15:59, Budzik pisze:
    > A jezeli

    To należy zachować się przyzwoicie a nie generować setki stron
    prawniczej MAKULATURY.

    Ja pier...

  • 12. Data: 2020-10-13 10:59:57
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Kris k...@g...com ...

    > Ale powyższe to dane osobowe
    > Taką osobę łatwo zidentyfikować przeca.
    > Bo ilu Janów Kowalskich może mieć nr 555 555 555?

    0?
    Zadzwon i zapytaj.
    Jezeli fartownie okaze sie ze pod tym numerem jest Jan Kowalski to
    wpiszemy numer 555 555 556

    Zapomniałes emotikona czy ty tak na serio?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Każdy samochód będzie ci mógł służyć do końca życia

  • 13. Data: 2020-10-13 11:30:05
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    W dniu wtorek, 13 października 2020 09:33:46 UTC+2 użytkownik Kris napisał:

    > Ale powyższe to dane osobowe
    > Taką osobę łatwo zidentyfikować przeca.
    > Bo ilu Janów Kowalskich może mieć nr 555 555 555?

    Ja się boję zadzwonić - tu nie USA, gdzie specjalnie na potrzeby filmów wymyślili
    kierunkowy 555, żeby właśnie ludzie nie dzwonili pod numery występujące w filmach ;>
    Ciekawe, czy ktoś ma numer 666 666 666 czy może operatorzy umówili się, że ma go nie
    być - tak jak przed wojną w DC nie było ani tramwajowej linii 13 ani wozów z numerami
    taborowymi kończącymi się na 13...

    Z tym wszystkim różnie bywa - byłem kiedyś w przychodni, gdzie na jednych drzwiach
    był napis "ginegolog Jarosław Kaczyński"...

  • 14. Data: 2020-10-13 11:35:33
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 13 października 2020 11:00:00 UTC+2 użytkownik Budzik napisał:

    > Zapomniałes emotikona czy ty tak na serio?

    Pisałem jakiś czas temu że ograniczam emotikony.
    Taki test sobie robię.

  • 16. Data: 2020-10-13 12:59:57
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Kris k...@g...com ...

    > Pisałem jakiś czas temu że ograniczam emotikony.
    > Taki test sobie robię.

    uff :)
    ;-P

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Akt urodzenia kobiety jest zawsze starszy od niej

  • 15. Data: 2020-10-13 12:59:57
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik _Master_ M...@...pl ...

    > To należy zachować się przyzwoicie a nie generować setki stron
    > prawniczej MAKULATURY.
    >
    > Ja pier...

    W nastepnym zdaniu napisałem w sumie dokładnie to samo, panie ja
    pierd....

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Unix jest gorszy od W98 z tego prostego powodu, że W98 mam

  • 17. Data: 2020-10-13 15:32:17
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    U mnie w przychodni jak jeszcze można było wejść ;-) Psychiatra
    przyjmował za drzwiami z symbolem radioaktywności ;-)

  • 18. Data: 2020-10-13 18:47:09
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 13.10.2020 o 11:35, Kris pisze:

    > Pisałem jakiś czas temu że ograniczam emotikony.
    > Taki test sobie robię.

    Z tym, ze jak trafisz na zjebów prawniczych... Mało tu miałeś
    przypadków, że ludzie na poważnie takie obiektywne idiotyzmy próbowali
    bronić - na poważnie lub JF;)

    --
    Shrek

  • 19. Data: 2020-10-13 18:50:14
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Z tym wszystkim różnie bywa - byłem kiedyś w przychodni, gdzie na jednych drzwiach
    był napis "ginegolog Jarosław Kaczyński"...

    Fejk - Jarosław Kaczyński to adwokat opozycji:P BTW - niezły z niego
    śmieszek - kancelarię ma na nowogrodzkiej:P

    https://wiadomosci.onet.pl/kraj/mecenas-jaroslaw-kac
    zynski-adwokat-o-podobienstwach-z-prezesem-pis/9bjep
    9f

    --
    Shrek

  • 20. Data: 2020-10-14 12:53:32
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    W dniu wtorek, 13 października 2020 18:50:16 UTC+2 użytkownik Shrek napisał:

> [...]
    >
    > https://wiadomosci.onet.pl/kraj/mecenas-jaroslaw-kac
    zynski-adwokat-o-podobienstwach-z-prezesem-pis/9bjep

    Ja Ci dam fejk ;P

    Kancelaria rzeczywiście jest na Nowogrodzkiej, kiedyś trzeba się będzie
    przespacerować, choć to kawał od siedziby PiS (która swoją drogą ma ostatni adres na
    Nowogrodzkiej), więc z tym listonoszem to raczej zmyślał.

    Ale ginekolog też był.
    Hmm, wczucie się w umysłowość kobiety przekracza oczywiście możliwości mózgu, ale tak
    się zastanawiam, czy akurat takie nazwisko pomaga czy przeszkadza - szczególnie, gdy
    kobitki sobie ew. ginekologa polecają... ;>

    Ciekawe, ilu jest Jarosławów Kaczyńskich w PL - niestety bez dostępu do bazy PESEL
    nie policzysz (ew. można sprawdzić w DC w spisie wyborców) - dostępne jest jedynie
    zestawienie imion występujących w PL wraz z liczbą żyjących osób noszących dane imię.

    Jak jest zejście na plażę przy moście poniatowskiego, to jest taki mu oporowy (choć
    nie jest to ściana płaczu - taką mieliśmy na elektronice, wisiały na niej - i to
    przez cały semestr - decyzje rejestracyjne) - a że zaraz jest plac zabaw, to mur
    wykorzystano jako tablicę z zachętą: "napisz, kim chciałbyś/chciałabyś zostać w
    przyszłości" - i był tam piękny wpis: "chciałbym kiedyś mieć na imię Jarosław"...

    Kiedyś w stołecznej wyborczej był artykuł, jak wzięli książkę telefoniczną i dzwonili
    do osób noszących imiona i nazwiska znanych polityków - i okazało się, że dodzwonili
    się do prawdziwego Andrzeja Olechowskiego (pamięta go jeszcze ktoś?) - podobno nigdy
    nie czuł potrzeby zastrzegania numeru.