  • 1. Data: 2003-09-26 05:26:45
    Temat: Płacenie za szkolenia przy zwalnianiu z pracy?
    Od: "Gerard" <g...@z...com.pl>

    Czy jeśli w umowie o pracę mam klauzulę: "W przypadku rozwiązania umowy
    przez pracownika pokrywa on koszty szkolenia poniesione przez pracodawcę w
    ciągu ostatnich 3 latach" to rozwiązanie przezemnie umowy spowoduję, że
    pracodawca będzie mógł mnie zmusić do płacenia za wszystkie szkolenia? Czy
    też potrzebne są jakieś dodatkowe umowy, zgody lub zobowiązania które
    powinny być spisane przez pracodawcę z pracownikiem?
    I drugie pytanko - Jak można się wykręcić od szkolenia (właściwie od
    późniejszego płacenia za to szkolenie) na które chce mnie wysłać pracodawca?
    Czy mogę się zasłaniać posiadanymi obecnie kwalifikacjami, czy też wola
    pracodawcy w tej sprawie jest dla mnie święta? :-(