  • 1. Data: 2003-09-26 05:07:54
    Temat: wezwanie do zaplaty-abonament RTV
    Od: "Baba Jagaa" <j...@w...pl>

    Witajcie, byc moze juz ktos przerabial ta sprawe na wlasny uzytek ...
    Dostalam zawiadomienie, ze nie placilam przez jakis tam okres (zreszta do
    teraz nie place) abonamentu RTV.
    Powiedzcie, czy taki swistek do czegokolwiek zobowiazuje ? Dodam, ze ten
    "list" to nie byl polecony, nie ma na nim podpisu kogokolwiek i nie ma
    podanych zadnych podstaw prawnych ze placic musze itp.

    Co zrobic ? Bo mam ochote to olac, ale wiem, ze jak wyrzuce ten papierek to
    znowu za jakis czas dostane nowy swistek - nowe zawiadomienie.
    Czy ostatecznym wyjsciem i byc moze jedynym slusznym moze byc
    wyrejestrowanie odbiornikow (radio i tv)?

    Pomozcie - co zrobic ?

    Pozdrawiam, Jagaa

  • 2. Data: 2003-09-26 14:58:37
    Temat: Re: wezwanie do zaplaty-abonament RTV
    Od: "Mecenas" <m...@o...pl>

    Użytkownik "Baba Jagaa" <j...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Czy ostatecznym wyjsciem i byc moze jedynym slusznym moze byc
    > wyrejestrowanie odbiornikow (radio i tv)?

    Jak nie zapłacisz to otrzymasz nie świstek ale nakaz zapłaty z Sądu.

    Pozdrowienia

  • 3. Data: 2003-09-26 16:19:32
    Od: Artur Drzewiecki <d...@n...poczta.cierpie.onet.spamu.pl.qvx>

    >Jak nie zapłacisz to otrzymasz nie świstek ale nakaz zapłaty z Sądu.
    Wpierw poczta musi złożyć pozew etc.:-)))

  • 4. Data: 2003-09-26 17:33:14
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Oni nie mieli obowiązku Ci przypominać. Zasadniczo mogli od razu iść do
    sądu. To przypomnienie, to po prostu gest z ich strony w Twoim kierunku, byś
    się opamiętała i dobrowolnie uregulowała.

  • 5. Data: 2003-09-26 17:36:08
    Od: "Mecenas" <m...@o...pl>

    Użytkownik "Artur Drzewiecki" <d...@n...poczta.cierpie.onet.spamu.pl.qvx>
    napisał w wiadomości news:ldp8nv0m36ugv3f74bs9s4vnh0ose8cj1m@4ax.com...
    > Wpierw poczta musi złożyć pozew etc.:-)))
    > --
    > Politycznie niepoprawny Artur Drzewiecki.
    > W Polsce wszyscy znają się na prawie, medycynie i informatyce.
    >
    > Usuń "nie.", "cierpie.", "spamu." i ".qvx" z mego adresu w nagłówku.
    Oczywiście, że poczta musi złożyc pozew ale baba jaga o tym dowie się z
    nakazu.!!!!

    Pozdrawiam
    michał

  • 6. Data: 2003-09-26 18:06:13
    Od: Artur Drzewiecki <d...@n...poczta.cierpie.onet.spamu.pl.qvx>

    >Oczywiście, że poczta musi złożyc pozew ale baba jaga o tym dowie się z
    >nakazu.!!!!
    Może, ale jak na razie poczta nie złożyła pozwów pomimo zapowiedzi.:-)

  • 7. Data: 2003-09-26 18:15:39
    Od: Artur Drzewiecki <d...@n...poczta.cierpie.onet.spamu.pl.qvx>

    >Może, ale jak na razie poczta nie złożyła pozwów pomimo zapowiedzi.:-)
    BTW. Poczta w ogóle zachowuje się, jakby jej na abonamencie wcale nie
    zależało - ciekaw jestem, kiedy zrezygnują z wymogu opłat via idiotyczne
    książeczki (telefony na infolinię i do kilku urzędów z pytaniem, czy
    można opłacać abonament przelewami z konta i podanie numeru konta do
    przelewów - odpowiedź: "Książeczka jest konieczna.") - nie wszyscy lubią
    stać w kolejkach na poczcie.

  • 8. Data: 2003-09-26 18:56:21
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    Kłaniam się, dnia pią 26. września 2003 20:15 ktoś podpisujący się jako
    Artur Drzewiecki napisał(a):

> [...]
    > można opłacać abonament przelewami z konta i podanie numeru konta do
    > przelewów - odpowiedź: "Książeczka jest konieczna.") - nie wszyscy lubią

    Wyjaśnijcie mi w ogóle tajemnicę, czemu to poczta pobiera? Wg mnie powinno
    to być doliczane do rachunku za kablówkę. W końcu w cenie kablówki mam
    opłaty dla Polsatu, TVN i innych sieci. Czemu TVP nie zrobi tak samo?

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

    Nie próbuj uczyć świni śpiewu. Stracisz swój czas, a i świnię zdenerwujesz.

  • 9. Data: 2003-09-26 19:12:46
    Od: "mer" <m...@o...pl>

    > Wyjaśnijcie mi w ogóle tajemnicę, czemu to poczta pobiera? Wg mnie powinno
    > to być doliczane do rachunku za kablówkę. W końcu w cenie kablówki mam
    > opłaty dla Polsatu, TVN i innych sieci. Czemu TVP nie zrobi tak samo?

    Bo to jest podatek od telewizora a nie od od oglądania.

    mer

  • 10. Data: 2003-09-26 19:33:47
    Od: Artur Drzewiecki <d...@n...poczta.cierpie.onet.spamu.pl.qvx>

    >Bo to jest podatek od telewizora