  • 121. Data: 2011-04-21 10:54:01
    Temat: Re: Pierwsze?stwo przejazdu
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "bim-bom" <j...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:ioou69$iu8$1@news.onet.pl...

    > OK, przepraszam, myslalem ze ruch kierowany to jest tylko jak policjalnt
    > kieruje.

    Wiesz no wtedy to bym sie jednak troche bal wyprzedzac :)
    Jeszcze bym go rozjechal i co

    Pozdrawiam
    SDD

  • 122. Data: 2011-04-21 11:57:46
    Temat: Re: Pierwszeństwo przejazdu
    Od: Andrzej Ława <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 19.04.2011 23:15, SDD pisze:

    > Kiedys A, teraz B.
    > Bylo walkowane wielokrotnei (hint: szczeble hierarchii znakow i sygnalow,
    > konwencja Wiedenska)

    Uzasadnij. Zielone pozwala na wjechanie za znak, a potem mamy układ
    pierwszeństwa.

    Poza tym - skąd wiesz, jakie światło ma B?

  • 123. Data: 2011-04-21 12:14:24
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    grup dyskusyjnych:iomtmu$m05$...@n...onet.pl...

    > No właśnie cały czas się nad tym zastanawiamy. Bo poza stwierdzeniem
    > niektórych ,,tak jest'' nie umiem tego wywieść wprost z PoRD.

    ok, zadam pytanie podchwytliwe, jeśli trafiasz na skrzyżowanie, na którym są
    znaki, działają światła i jest policjant kierujący ruchem, to do jakich
    wytycznych się stosujesz?

  • 124. Data: 2011-04-21 12:20:05
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Andrzej Ława" <a...@l...SPAM_PRECZ.com> napisał w
    wiadomości news:iop63r$2v0$1@inews.gazeta.pl...

    > Uzasadnij. Zielone pozwala na wjechanie za znak, a potem mamy układ
    > pierwszeństwa.

    Potem mamy od razu zasady ogolne.

    > Poza tym - skąd wiesz, jakie światło ma B?

    Zakladam, ze ma zielone (bo moze miec). Tak jest bezpieczniej :)

    Pozdrawiam
    SDD

  • 125. Data: 2011-04-21 12:24:45
    Od: Andrzej Ława <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 21.04.2011 14:20, SDD pisze:

    > Potem mamy od razu zasady ogolne.

    Bo?

    > Zakladam, ze ma zielone (bo moze miec). Tak jest bezpieczniej :)

    Ale może też nie mieć.

  • 126. Data: 2011-04-21 12:29:54
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Andrzej Ława" <a...@l...SPAM_PRECZ.com> napisał w
    wiadomości news:iop7md$82i$1@inews.gazeta.pl...

    > Bo?

    Bo mamy takie a nie inne brzmienie art 5 PORD - zwlaszcza w konfrontacji z
    brzmieniem sprzed 1997 roku, kiedy dokonala sie istotna zmiana jego tresci.

    > Ale może też nie mieć.

    Moze - jesli odniesiemy to do sytuacji z testu to prawidlowa odpowiedzia
    byloby "nie wiem", "nie da się określić" - podejrzewam, ze nie bylo takiej
    odpowiedzi do wyboru.

    A w zyciu - mozna zakladac wszystko - np., ze wszyscy inni maja czerwone i
    wszystkie drzewa i slupy zrobione sa z gumy.

    Pozdrawiam
    SDD

  • 127. Data: 2011-04-21 12:31:10
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Andrzej Ława" <a...@l...SPAM_PRECZ.com> napisał w
    wiadomości grup dyskusyjnych:iop7md$82i$...@i...gazeta.pl...

    > Bo?

    bo art. 5.3. Sygnały świetlne mają pierwszeństwo przed znakami drogowymi
    regulującymi pierwszeństwo przejazdu.

    > Ale może też nie mieć.

    jak nie ma, to się nic nie stanie, jak ma to będzie dzwon

  • 128. Data: 2011-04-21 13:30:52
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    > ok, zadam pytanie podchwytliwe, jeśli trafiasz na skrzyżowanie, na którym
    > są znaki, działają światła i jest policjant kierujący ruchem, to do jakich
    > wytycznych się stosujesz?
    świateł, kto pieszemu pozwolił stać na środku skrzyżowania?
    przejechać, jak będzie przeszkadzał w ruchu drogowym ;p

  • 129. Data: 2011-04-21 14:14:09
    Od: e <m...@p...onet.pl>

    Witam
    B.

  • 130. Data: 2011-04-21 16:36:27
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    SDD w <news:iop80n$mst$1@news.onet.pl>:

    > jesli odniesiemy to do sytuacji z testu to prawidlowa odpowiedzia
    > byloby "nie wiem", "nie da się określić" - podejrzewam, ze nie bylo takiej
    > odpowiedzi do wyboru.

    W państwowych testach nie znalazłem pytania o pierwszeństwie przejazdu na
    którym jednocześnie jest działająca sygnalizacja świetlna i występują znaki
    A-7/D-1 -- ciekawe dlaczego... :)

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]